Κυριακή 1 Απριλίου 2018

ΠΟΙΗΣΗ ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ ΦΩΣ ΚΑΙ ΣΚΟΤΑΔΙ ΒΙΒΛΙΟ

ΠΟΙΗΣΗ ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ
ΦΩΣ ΚΑΙ ΣΚΟΤΑΔΙ
ΒΙΒΛΙΟ

Έκδοση 1990.Εκδόσεις Διογένης


Μίλησαν για το βιβλίο ο Γιώργος Καναράκης Καθηγητής Γλωσσολογίας  στο Πανεπιστήμιο του Charles Sturt της Αυστραλίας.

Το εξώφυλλο κοσμεί έργο ζωγραφικής του Γιάννη Μεντζικώφ (Παπαδάκη)

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ

Στην ΕΡΑ4 από την Παρασκευή Κολόζη και τον Γιώργο Τζώρτζη
Διαβάστηκε Ποίησή μου στην Πανελλήνια Ένωση Λογοτεχνών, στο Λογοτεχνικό σαλόνι του Χρήστου Κουλούρη στην Αθήνα, απαγγέλθηκε Ποίησή μου στο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου ΑΘηναίων στην αίθουσα Τρίτση, στην Λευκωσία στο Ράδιο Ηρακλής

Ποίησή μου από το βιβλίο μου: Νότα Κυμοθόη"Φως και Σκοτάδι" εκδόσεις Διογένης-Αθήνα 1990 υπάρχει σε ιστοσελίδες στο διαδίκτυο, σε λογοτεχνικά περιοδικά, στην εγκυκλοπαίδεια του Χάρη Πάτση και σε αναρτήσεις του Κώστα Δουρίδα στον Καναδά

ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νότα Κυμοθόη "Συνέντευξη στο SPEAK NEWS" Πολιτισμός

  Νότα Κυμοθόη "Συνέντευξη στο SPEAK NEWS" Πολιτισμός Μια υπέροχη συνέντευξή μου στον Ανδρέα Γερμανό δημοσιογράφο κι εκδότη δημοσι...