Τετάρτη 30 Ιουνίου 2021

Νότα Κυμοθόη "Α΄ ΒΡΑΒΕΙΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΙΗΤΙΚΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ"

Νότα Κυμοθόη "Α΄ ΒΡΑΒΕΙΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΙΗΤΙΚΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ"

     Το Α΄  ΒΡΑΒΕΙΟ στον Ι΄ Παγκόσμιο Ποιητικό Διαγωνισμό 2021 της  ΑΜΦΙΚΤΥΟΝΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ με θέμα: Ελλάδας προσκλητήριο 1821 - 2021... κοιτίδα του πνεύματος, του πολιτισμού και της ειρήνης‘‘, απέσπασε η Λογοτέχνης και Εικαστικός Νότα Κυμοθόη με την Ποίησή της "Ελλάδα αγάπη μου". 

Ήρθε η είδηση και με συγκίνησε...

Η κριτική επιτροπή, όπως αναφέρεται ήταν: 
     Σωκράτης Δεληβογιατζής Καθηγητής Φιλοσοφίας του ΑΠΘ, Ζήτα Καλογιάννη συγγραφέας- ποιήτρια, Νέλλη Λαγάκου συγγραφέας -ποιήτρια, Δημήτρης Μπουκόνης πρόεδρος της Αμφικτυονίας Ελληνισμού-ποιητής-ζωγράφος, Αντώνης Μπουσμπούκης Καθηγητής Γλωσσολογίας του ΑΠΘ, Ανέστης Μωυσιάδης ποιητής -ιατρός, Αθανάσιος Τρίψας συγγραφέας -ποιητής, Antre Moriac συγγραφέας-ποιητής, Antonio Rontieri συγγραφέας-ποιητής.

   Η Ποίησή μου αυτή, οπού απέσπασε το Α΄ΒΡΑΒΕΙΟ, περιλαμβάνεται στην ΑΝΘΟΛΟΓΙΑ Ι΄ Παγκοσμίου Ποιητικού Διαγωνισμού -2021 που εκδόθηκε από την ΑΜΦΙΚΤΥΟΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ. Ένα υπέροχο βιβλίο, καλαίσθητο, με όλους όσους συμμετείχαμε σε αυτήν την αγωνιστική πνευματική προσπάθεια, στο κάλεσμα της ΑΜΦΙΚΤΥΟΝΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ.
     Ευγνωμονώ την Κριτική Επιτροπή, το Δ.Σ. και τον Πρόεδρο της Αμφικτυονίας Ελληνισμού και όλους τους αναγνώστες μου. Ευγνωμονώ την πατρίδα μου Ελλάδα οπού μου πρόσφερε την όλη έμπνευση γι΄ αυτήν την Ποίησή μου, οπού απέσπασε το Α΄ΒΡΑΒΕΙΟ. 

Η Ποίηση ασκεί παιδεία εκ των άνω προς τα κάτω!
Νότα Κυμοθόη Λογοτέχνης και Εικαστικός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νότα Κυμοθόη "Συνέντευξη στο SPEAK NEWS" Πολιτισμός

  Νότα Κυμοθόη "Συνέντευξη στο SPEAK NEWS" Πολιτισμός Μια υπέροχη συνέντευξή μου στον Ανδρέα Γερμανό δημοσιογράφο κι εκδότη δημοσι...