Πέμπτη 12 Ιουλίου 2018

Νότα Κυμοθόη:Βιβλίο Ποίησης ΕΡΩ

Νότα Κυμοθόη:Βιβλίο Ποίησης ΕΡΩ

Η κα Χατζηιωάννου Χρυσούλα διάβασε το βιβλίο Ποίησής μου Ερώ, πρόσφατα και μου έστειλε αυτήν την επιστολή:
"Κα Νότα Κυμοθόη ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!..Μου έδωσε το βιβλίο σας ένας φίλος οικογενειακός, καθηγητής Πανεπιστημίου από την Κύπρο και το διάβασα με πολύ ενδιαφέρον. Ο μεστός και φιλοσοφημένος στίχος σας, τα υψηλά νοήματα αλλά και η ευρηματικότητα του τίτλου σας με κατέπληξαν. Ζω στη Θεσσαλονίκη και ενθυμούμαι πως παλιότερα είχαν ασχοληθεί με το βιβλίο σας και το συζητούσαν οι  φιλόλογοι και οι ασχολούμενοι με τα γράμματα καθηγητές, αλλά εγώ δεν το είχα διαβάσει. Είναι το καλύτερο βιβλίο Ποίησης που διάβασα τα τελευταία δεκαοχτώ χρόνια. Και πάλι ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ για την ποιότητα των νοημάτων σας, την πλαστουργία των στίχων σε μια ΠΟΙΗΣΗ ΥΨΗΛΩΝ ΔΟΝΗΣΕΩΝ!"
Ευχαριστώ την κα Χατζηιωάννου Χρυσούλα για τα καλά της λόγια καθώς και τον καθηγητή από την Κύπρο που δεν ξέρω το όνομά του, ο οποίος της έδωσε το βιβλίο Ποίησής μου Ερώ, έκδοσης 1999. 
Ευχαριστώ και όλους τους αναγνώστες μου οι οποίοι διάβασαν το βιβλίο Ποίησής μου Ερώ.

Νότα Κυμοθόη, 2018

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νότα Κυμοθόη "Συνέντευξη στο SPEAK NEWS" Πολιτισμός

  Νότα Κυμοθόη "Συνέντευξη στο SPEAK NEWS" Πολιτισμός Μια υπέροχη συνέντευξή μου στον Ανδρέα Γερμανό δημοσιογράφο κι εκδότη δημοσι...